Блоги VDome.ua

Описание блога

Magister

Magister

Magister пока не написал ничего о себе и своём блоге

Вивчення новели Григорія Косинки "В житах" (11 клас)

Автор: Magister
Magister
Magister пока не написал ничего о себе и своём блоге
Пользователя сейчас на сайте нет
Создано: Вторник, 17 Декабря 2013
Тема. Новела Григорія Косинки «В житах» – зупинена мить, пошуки порушеної гармонії. Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєність. Мета: розвивати вміння школярів коментувати зміст новели, її головну думку – утвердження переваги загальнолюдського над класово-ідеологічним; розвивати навички обговорення та зіставлення складних життєвих ситуацій; навчити виокремлювати й коментувати зорові й слухові образи твору, художні деталі; поглибити поняття про імпресіонізм; сприяти вихованню людинолюбства, взаємоповаги. Тип уроку: формування знань, умінь та навичок. Методи і прийоми: слово вчителя, робота з епіграфом, евристична бесіда, фронтальна бесіда, робота в групах, робота над змістом і формою новели, інтерактивна вправа «Мозковий штурм», гра «Впізнай художній засіб», інтерактивна вправа «Мікрофон», проблемне завдання. Обладнання: роздатковий матеріал (картки із завданнями), мультимедійна презентація. Міжпредметні зв’язки: художнє мистецтво, інформаційні технології. ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм.   Епіграфи: Яке глибоке щастя – жить,                                          Будь гідним імені людини,                                              Народу й людськості служить!                                                                     М. Рильський                Лови летючу мить життя.                Хоч яке це життя і трудне  , і сумне,              Дай, щоб старість і смерть оминули мене.                Все минає, але любов після всього зостає...
Теги-метки: пока не существует
0 голос(a/ов)

Вивчення творчості Григорія Косинки (11 клас)

Автор: Magister
Magister
Magister пока не написал ничего о себе и своём блоге
Пользователя сейчас на сайте нет
Создано: Среда, 04 Декабря 2013
Тема. Г. Косинка. Трагічна доля митця. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі. Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, особливостями його поетичного стилю, зацікавити ними; розвивати навички сприйняття інформації на слух, виділення головного, вміння самостійно готувати тематичні повідомлення; виховувати повагу до культурних, духовних надбань народу, повагу до Г. Косинки, любов до його творчості. Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу. Методи і прийоми: евристична бесіда, вступне слово вчителя, проблемне питання, заслуховування повідомлень учнів, слово вчителя, робота в зошитах (укладання таблиці), міні-лекція вчителя, репродуктивна бесіда, літературна гра «Числа». Обладнання: портрет письменника, видання творів, ілюстративні матеріали до біографії, мультимедійна презентація, роздатковий матеріал (картки із завданнями). Міжпредметні  зв’язки:світова література. ТЛ: імпресіонізм Використана література: 1.http://metodportal.com 2.http://for-teachers.at.ua/   Хід уроку І . Актуалізація опорних знань учнів 1.                Евристична бесіда. — У чому складність доби 20–30-х років ХХ ст.? Покажіть це на прикладах життя і творчості М. Хвильового, його героїв тощо. — Як розвивалося літературне життя цих років? З ким із уже знайомих вам письменників Г. Косинка був в одному літературному угрупованні? (З Є. Плужником — у «Ланці», потім у складі МаРСу.) — Якими думками нов...
Теги-метки: пока не существует
0 голос(a/ов)