Блоги VDome.ua

Описание блога

Philolog

Philolog

Philolog пока не написал ничего о себе и своём блоге

Позакласний захід (11 клас) у формі літературної кав'ярні (на тему "Чари кохання")

Автор: Philolog
Philolog
Philolog пока не написал ничего о себе и своём блоге
Пользователя сейчас на сайте нет
Создано: Вторник, 17 Декабря 2013
Літературна кав’ярня Тема. «Чари кохання» Мета:навчати дітей сприймати художнє слово як спосіб передачі почуттів людини на матеріалі віршів Ліни Костенко та Василя Симоненка; активізувати естетичні переживання учнів; сприяти вираженню ними власних думок, вдосконалювати навички виразного читання; виховувати шанобливе ставлення цінності людських, почуття  важливості кохання у житті людини та необхідність його берегти. Обладнання: презентації до віршів, аудіозаписи пісень про кохання, вислови відомих людей про кохання, кульки, квіти, портрети письменників. Учасники: учні 11 – Г класу Епіграфи:     Небагато  свят  має  людське  серце,  і  найбільше  з  них  -  кохання                                                                                                                ( М. Стельмах ) Любов – то відповідальність за ту людину, яку ти полюбив за її долю, за її майбутнє. В.Сухомлинський Кохання - це теорема, яку кожного дня потрібно доводити. Архімед Кохання — як вода — плавке та бистре, рве, грає, пестить, затягає й топить. Леся Українка   Хід заходу Звучить повільна мелодія. Учениця 1 . Життя-це не букет розмаю, А вічний бій і суєта. Любіть любов, я вас благаю, Вона велична і свята. Є таємнича в неї сила, Коли зіниці зацвітуть. Любіть любов, вона - ті крила, Які до щастя донесуть, Милуйтесь сонцем і зорею, Добра від вас ждуть матері. Любіть любов, бо легше з нею Переживати тягарі Ходіть до добрих друзів в гості, Образи грі...
Теги-метки: пока не существует
0 голос(a/ов)

Вивчення життя і творчості В. Свідзинського (11 клас профіль)

Автор: Philolog
Philolog
Philolog пока не написал ничего о себе и своём блоге
Пользователя сейчас на сайте нет
Создано: Среда, 04 Декабря 2013
Тема. Володимир Свідзинський – один з найталановитіших представників високого модернізму, творець міфософічної поезії. Асоціативні образи-символи у збірці Вересень» Мета: розглянути життєвий і творчий шлях В. Свідзинського, його стильову приналежність до модернізму, проаналізувати образи-символи збірки «Вересень»; розвивати уміння висловлювати власну думку, аналізувати образи поезій, комунікативні вміння; виховувати любов і повагу до творчості В. Свідзинського. Тип уроку: вивчення нового матеріалу Методи і прийоми: слово вчителя, складання хронологічної таблиці, повідомлення учнів, репродуктивна бесіда, прийом «Незакінчене речення», аналіз збірки поезій, проблемне завдання. Обладнання: портрет В. Свідзинського, його збірка «Вересень» Міжпредметні зв’язки: світова література, історія ТЛ: міфософічна поезія Використана література: 1. Свідзинський Володимир Юхимович // Провідники духовності в Україні. — К., 2003. — С. 304–305. 2. Володимир Свідзинський. Твори у двох томах // Львівська газета, 2004 рік, № 216 (540) 3. Соловей Е. Невпізнаний гість: доля і спадщина Володимира Свідзинського // Дзеркало тижня. — 2002   Хід уроку І. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів. 1. Слово вчителя. Важко собі помислити обшир української поезії ХХ століття поза творчістю Володимира Свідзінського, настільки угестійю, матричною проступає її метафорична мова вже у другій половині віку у сув’язі густо просякнутих угестій та асоціацій, і це попри майже повн...
Теги-метки: пока не существует
0 голос(a/ов)

Розробки уроків з української літератури 11 клас (профіль)

Автор: Philolog
Philolog
Philolog пока не написал ничего о себе и своём блоге
Пользователя сейчас на сайте нет
Создано: Среда, 04 Декабря 2013
Тема уроку . «Троянди й виноград». Рідна мова – духовне багатство людини. «Мова». Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті. Мета уроку: поглибити знання учнів про творчий шлях поета, через процес роботи над поезіями збагнути патріотизм М.Рильського, учити виразно читати поезію, з’ясовувати ідейно-художню цінність; виховувати в учнів працелюбність, відчуття краси  художнього слова, утверджувати в дитячих душах любов і повагу до рідної мови, доброту, милосердя і цінність  почуттів. Тип уроку: формування знань, умінь і навичок Обладнання: таблиця творчості М.Рильського, мультимедійна дошка, презентація  « Проблема прекрасного в поезії М.Рильського»( слайди), аудіо запис вірша поета «Троянди й виноград», вислови про мову. Методи та прийоми:  слово вчителя, гра « Найуважніший читач», дерево висловів про мову, аналіз віршів, репродуктивна бесіда, робота з епіграфом, проблемні питання. Міжпредметні зв’язки: літературознавство Теорія літератури: сонет  Епіграф:                                                                                                                                                У щастя людського два                                                                                                  рівних є крила:                                                                                    троянди й виноград, красиве і корисне.                                                                                                        Максим Тад...
Теги-метки: пока не существует
0 голос(a/ов)